PlayStation به دنبال گسترش استراتژی رایانه شخصی خود لیست مشاغل را پیشنهاد می کند

PlayStation به دنبال گسترش استراتژی رایانه شخصی خود لیست مشاغل را پیشنهاد می کند

سونی طی چند سال گذشته با انتشار تعدادی بازی بزرگ برای این پلتفرم، حرکات قابل توجهی در فضای رایانه شخصی انجام داده است . Horizon Zero Dawn، Days Gone و God of War همگی برای PC عرضه شده‌اند، در حالی که Uncharted: Legacy of Thieves Collection  قرار است اواخر سال جاری منتشر شود. برای مدتی مشخص بود که قصد دارد بیشتر در فضای رایانه شخصی سرمایه گذاری کند، و اکنون، یک به روز رسانی شغلی جدید منتشر شده نشان می دهد که سونی به دنبال گسترش بیشتر این برنامه ها است.

 

همانطور که توسط VGC گزارش شده است، طبق یک لیست شغلی برای سمت مدیر ارشد، برنامه‌ریزی و استراتژی رایانه شخصی، سونی به دنبال استخدام فردی است که بتواند «رشد رایانه و استراتژی تجاری را رهبری کند» و «استراتژی و فرآیند فروشگاه جهانی رایانه‌های شخصی را توسعه و پیاده‌سازی کند». در فهرست شغلی همچنین به "رشد MAU PC برای محتوای رایانه شخصی" به عنوان یکی از مسئولیت های این موقعیت اشاره شده است.

 

در اکتبر سال گذشته، سونی به طور رسمی PlayStation PC را تأسیس کرد، یک برچسب اختصاص داده شده به انتشار بازی ها بر روی این پلتفرم. در اوایل سال، این شرکت از خرید استودیو تخصصی پورت رایانه شخصی Nixxes Software خبر داد. جیم رایان، مدیر عامل پلی استیشن، اندکی بعد گفت که این استودیو به انتقال بازی های پلی استیشن به رایانه شخصی کمک خواهد کرد.

کلمات کلیدی :

PlayStation PC

استخدام سونی

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/d31c

خبرنامه بازی ها

گالری